Wednesday, May 20, 2009

Exciting News!!!.....Nuevas Noticias!!!

Somebody is on their way home!!! Alguien está camino a casa!!!We recently were blessed and very excited to find out that we've got a little bambino número dos on the way!! We think it may arrive in January / early February, but we'll get more details on that later. It's still early on in the incubation process, but so far things are good! Queriamos contarles que recientemente nos enteramos que vamos a ser padres por segunda vez. Creemos que llagara en Enero, pero eso lo sabremos por seguro una vez que vayamos al medico por primera vez. Estamos muy felices..!!!


6 comments:

Geordan Neville said...

Congradulations!!!!!!! El chancho va ser muy celoso.

Zar said...

felicidades!! austin va a ser un gran hermano! que es eso de chancho.... felicidades!! gaby. marce. samu y mason

Celia said...

FELICIDADES HOY FAMILIA MATTHEWS LES DESEA FELICIDADES!!! hoy para todos felicidades!!! te acordas de la cancion de canal 9? bueno es esa melodia. Cantala conmigo :)
OJALA QUE SEA LA NENA!

abby's photo shoppe said...

Congrats! I am so happy for you. Best of luck.
Abby and fam

Tana said...

This is so exciting. Where does this child fall in the 4 boys then a girl, situation?

lish and toby said...

That IS exciting news!! congratulations to your growing family :)